Gosip syiegha :')
#DramaTwitter
Tuesday, December 18, 2012 | Tuesday, December 18, 2012 | 0 fellas
Bismilahiramanirahim , assalamualaikum :) Okay btw jgn lupe follow saya dibawah tu, heheh . Btw baca ah satu tweet tu yg aku tweet . Hahaha mmg kena tweetlimits punye lepas tu T_T Hm saya rindu dia sangat sangat . Taktahu nak ckp mcm mne lagi dah , mmg rinduu sangat. Now demam , then dia taktahu , sokey taktahu pun takpe . Saya tanak awak risau tentang saya . Biarlah saya yang alami sorank-2 . Biarlah saya sorank je yang rasa k. Awak! Kenapa haa makin hari awak dah lain cara text saya . Tunggang langgan cara awak text saya . Contohnye , awak ckp "Ouh tada pape" Dulu awak tulis " Ouh , tada pape" Mesti ade bentuk " , " neh dulu , tapi skrg dh lain sesangat :/ Sokey saya tak kesah pun dgn semua tu :') Janji awak mesej saya kan , daripada takde kan  




















Semua pasal dia , semua semua nd semua . Mlm tadi tweet pasal dia , org mention pun malas nk balas . Tu ah aku mcm neh lah jadinye , bile rindu meor . Takde mood :/ malas nk layan org , suke marah org , suke bash org sana sini . Hahaha pity much! K ah lepas neh tak buat dah . Promise! Bhaha ntah-2 buat lagi wkwkwk . K back to the story dah baca dah yang kat atas tu . Baca jgn tak baca woi! *pegang batu* Ceh main pakse-2 plak aku neh -.- Takpe sekali sekala kan , well :3 Brr poyos gile . Nak tahu tak? Alaaaaaaaaaa! Nak tahu ke tidak! Hari rabu lepas kan kan kan . Jeng jeng :* Kite peg jumpa meor hihi *tutup muka* Bukan mcm neh , hari khamis genap dg meor hari tu 13/12/12 Smlm nye tarikh cantik . Cadang nak dtg rumah dia , tapi tak jadi ade masalah sikit ._. Bilang hari selasa mahu  jumpaa , pum sama tak jadi brr bengang ._. Then esuk nye baru jumpe . Wah wah suke suke :3 hihi . Tigha yg bawak kan , k duit minyak kena ade ah bagi seriggit je kat dia hahahahha . Then sampai umah meor , before sampai tigha bawak motor laju then dia ckp "Depan sikit" Aku pun ke depan hahah takut aku melayang letew . Tu ah bawak laju apehei! :p Okay smpai umah dia , tibe-2 dia kol . Ckp kat mana lah ape lah bla bla bla ~ Then jumpa dia tengah jalan. Okay muka baru bangun tidur , tapi still handsome k biy :* Tigha kata " Handsome nye meor" Brr hati aku dah panei dah dia ckp mcm tu . Sabar syiera sabar . Okay then peg ah jalan ngn meor nd akim . Hahhaha akim kezen meor tu kata aku kak yong . Haih kakyong comel neh weh akim . Hewhew . Smpai kat lorong umah dia , jalan ngn dia tadi aku pegang helmet pukul-2 dia , tu yg akim pnggil kakyong tu. haih bengang je . Letak helmet kat motor . Then kak lisha kata "Pendekkk" Aku jalan tutup muke , ceh konon nye tak dengar ah hahahha . Then sembang-2 bla bla . Naik motor ngn meor pusing2 raja ekram . K dia mmg pembawa motor tak berlesen . Mohon jangan naik dgn dia okay! Eh eh aku perempuan sorank je boleh naik dgn dia , lelaki takpe ah:p Hahah nanti aku jealous k . Tolong ah aku kuat jealous k dgn meor neh , tahu ah dia handsome kan tayah nak gedik-2 dgn diaaaaaa! *Muka marah*

Older Post | Newer Post

You're happy in front of my eyes. That is my happiness right now :')

Navigation ♥
AboutLinksEntries

Shout Here ♥

Put your CBOX here , width 200 :)

Credits ♥


Credits by : Bibi Norshareen