Gosip syiegha :')
Not happy ........
Wednesday, December 5, 2012 | Wednesday, December 05, 2012 | 0 fellas
Hai assalamualaikum . See this bloggg :* Heee comel kan , erm blog baru tapi tak siap lagi , tengah update sana ,  edit sane , tapi nak story jugakkkk! Ade dengar lagu ? Erm takde lagi kan , yelaaa tak siap lagi ler , haih -.- Scha tak reti nak tukar lagu neh , susah sngat . Mmg tak reti bnyak suruh ain jer buat , tapi dia dah lama tak nmpk TL , kat fb tak nmpak dah , hm gemukkk! Kau peg mane haaa, rindu gile kat kau neh :( Hm sokeyy , try lah perlahan-lahan cari kat template tu , hmm .
You alls want to hear my story sad me ? Want? Okayy let's go hear my storyyy , hm rase malas nak cerita nati ade org baca , hahhahahah private kan lah , biar owner jer baca , biar owner jer stalker :p
K dah dua malam tidur dengan air mata , mesti airmata neh dah bosan dgn aku , asyik teman aku jer setiap malam kan , haha kesian *mcm manusia plak* Leee , kenape aku nangis dua malam neh haaa. Hm korank boleh agak sebab ape , hm sebab meor . Malas nak bgtahu dia yg aku nangis sbb dia , tanak dia rase bersalah dalam diri dia , tanak dia pikir lain , tanak tanak. Hm malam hari tu aku ss ngn dia , pikirlah aku topap nak ss ngn dia , sbb rindu ingat ss boleh lah hilangkan rase rindu sikit , INI! Takde , makin rindu lagi :\ bile ss ngn dia , dia sebuk lah sembang ngn bob , layan youtube lah , erm buat aku neh mcm tunggul jer , erm aku diamjerlah malas nak bercakap , jadi bisu sebentar xD Hmm then adek aku buat aku marah lah , hish mula takde mud semua bilee ss ngn meor . Ss punye ss , masa dah nak habis dahhh . Dia kata jangan tidur lmbat kalau tidur lmbat , tanak layan aku la ape lah . Okay kalau mcm tu jgn kol i , jgn text i , jgn chat or tweet i . Then teroff , bukan aku padam beterry dah mati . Then peg cas hp , tgk ade text dri dia , dia buat call me back . Haa knpe buat call me back tadi ckp tanak layan org . Huh aku hntar text , then aku terus off handphone , pastu nangis . Haih syiera syiera kau neh kerja kau nangis jer kan :\ Hmmm , sampai esuk pagi off hp malash on buat sakit hati je . Then on ptg tuu sbb nak topapkan arenish nd lepak umah dia , tapi tak jadi sbb ade hal . Then terus lepak gv ngn husna , lepak ngn kawan-2 tibe-2 ade text dari you , hm taktahulah nak balas ke tak , hati masih sakit lagi , disebabkan rindu , aku pun balas tapi lambat sbb ikhmal rampas hp then bawak lari , babi punyeeee gemok ,. jerit-2 aku kat tengah padang tu , dah nak nangis dah time tuuu , pastu dema amek aku cmpak kat rumput then pijak pijak tahu lah hp murahhh , kome jahat :( Takpe nati aku beli hp baru , aku show off kat korank . Tengok ah. Mmg gile aku ngn korank neh , then reply mesej meor , mesej mcm biase . Ingat kan dia nk kata sorry pasal smlm , tapi takdeee dia mcm dah lupe je , hm kejap nye dia lupeeee . Aku takeh nak lupa ape yg aku rase . Hm sokey :') Then balik umah tirah hantar :) Mesej like biase .

Older Post | Newer Post

You're happy in front of my eyes. That is my happiness right now :')

Navigation ♥
AboutLinksEntries

Shout Here ♥

Put your CBOX here , width 200 :)

Credits ♥


Credits by : Bibi Norshareen