Gosip syiegha :')
Rindu kawan kawan . Rindu meor :(
Friday, December 14, 2012 | Friday, December 14, 2012 | 0 fellas
Hai assalamualaikum , yeahh see my blog dah lawa kan ? Lagu dia sedap kan , penat woi cari-2 akhirnye dpt jugak kan . Hm cuti sebulan lebih neh belum lagi hang ngn kawan-2 :( Just lepak ngn kawan yg rumah dekat-2 je , yang duk jauh takleh nak spent time same-2 . Btw tengok gambar kat bwah neh , rindu wooo! Time neh , nak je putar balik masa mcm dulu . Tahun depan taktahu kite sama kelas ke tak :( Hopee sama lah . Amin! :')


Dari kiri Nurain Hamiza , Husna Kechix , Amera Syasya .
Yg kiri cuti sebulan neh tak jumpe pun dia lagi . Rindu sangat gemuk kite neh :(
Yang tengah , everyday dtg umaa aku dgn fixie nyeee , tapi now dh jarang sikit . Ada masalah , shhh
Yg hujung tu , adelah jugak jmpe dia, Weh sya! Jaga kesihatan tau baby :')


Mereka bertiga gedikkk! Dlm camera ain bnyak gmbar dema je, tahu lah comel!
Eleh kembang semangkuk :p


Eimaaaaaaaa! Weh  aku rindu kite-2 yg dulu, tapi now dh jarang sembang/lepak
Kau dh jmpe kawan baru, aku pun dh jmpe kwn baru
Tapi aku tetap syg kau NorImaliza Binti Abdull Muin <3


Kembar guaaaaaaaa._. Haha sayang kau nanananannana :*


Weh ain! Kita dah kawan sejak sch rendah lagi kan? Well lame bukan , ahakss
Hope friends lasteverrrr okay sayang:*


Alyaaaaa:* Comelnyeeeee, nak ngorat dia ? Tanya tuan punya badan :'p
Hang pun sama like ain , syasya kawan dari sch rendah. Meloveyouuu:*


Neh orang yg rajin edit blog aku. Thanks much much babyy! :*
Kerja dia neh tukang bluetooth lagu-2 yg besh nd yg terbaru . 
Berapa gajinye eh? Lelele hahah



Mereka bertiga lagi, haih geram nyeeee . Neh akibat jatuh hati kat camera ler neh xD


Merka betiga lagi! Tapi ade tukar org, lelelelele sayang korank muahhh! :*


Mereka kawan saya selamanyeeee. Nobody rampas-2 meraka dari saya okayyy! 
Kalau rampas! Ouh nak try letew rasa makanan kat hospital kan ? :3


Tudung putih ain pendekk! Tudung purple zatytytytyty :*


Wehh mokk! Aku benci hang, haritu kat gv kau pijak fon akuu, k tahu ah fon murah kan :(
Takpee nanti aku dh beli fon baru, aku show off kat komee!
Btw kau kawan aku samapai bile-2 . Hihihi :)


Muhd Fitri Daniel :) Weh! Kau classmate aku yg anoyying gile weh! Best lepak ngn kau akhir tahun hari tu , tgk kau dah bodyguard aku dah Hihi sama je ngn haikal. Ye ah badan kome besar , aku ?
Alahai kecik je, Kita kawan sampai bile-2 kan? Hm skrg kite gaduh,
then kau kata next year kau tk minta pun kite kelas sama.
Aku hope weh! Kau .. kauu . bnyak bg nasihat kat aku after break ngn boy hari tu .
Now ngn meor . Kau bg nasihat jugak kat aku . Aku boleh dapat tahu yg kau neh caring orgnyeee.
Thanks for everything yg kau dh buat kat aku :')


Actually dema dua neh minat sgt kat cikgu dila tau, tapi cikgu dila dah pindah , dia cikgu semntara jeee.
Hm rindu nak sakat cikgu dila, rindu nak main jam tgn pink cikgu tu, rindu nk puji cikgu 
cantik/comel/handsome tapi kalau tak ikhlas cikgu marah! Haha comel je bile dia marah :p
Iwan ? Wawan weh kite kawan selamanye kan? Me sayang korank :*


Bajet candid! Menyampah ah! bhahahhaha. Time neh lepak kat umah ain then lepak mafiaaa.
Iwan ngn wawan bangang-.- Janji keling nak dtg , tapi tk dtg . 
Nak je cmpak korank kat laut then bg jos makan! Brr -.-


Siapa lagi pendekkkk ? Aku ke syasya . Tgk dari belakang sama tinggi je kan ?
Yelahhh! Mengaku syasya lebih tinggi dari aku. Aku neh ntah bile ntah nak tinggi .
Nak ketuk kepala org , tapi org yg ketuk kepala aku. Tahu ah aku neh pendek kan!
Hmm sedihnyeeeeeeeeee, tapi kan pendek neh comel . Auww<3 
Miss thiss momenttt T.T


Last pictureeee. Handsomeee nyeeeeeeeee *Mata ke atas*
Siapa dia neh? Bangang takan tak kenal, tak baca ke nama tuu?
Tak reti baca ehh :'p Lol .Hihi dia boypreng kiteee . Awak! Saya harap awak lelaki terakhir dalam hidup saya . My life tak complete without awak lah biy :) Eh ? Hahahahha .  K rindu gile babi kat budak neh , pleaseee ahh babi jgn sedakk . Hee kidingg xD
Hahaha , gileeee wehh . After last day hari tu , hm dpt bersalam je . Kalau dpt hug takpe jugak
Haha gedik aku! Biy? Bile kite nak jumpe neh , smlm nk jmpe tapi tigha neh! K takpeee
Hari selasa tigha kata boleh. Okay selasa kite jumpa k biy! Eleh gedik ah lu , kalau jumpe nak hug
Lelelelel nak hug anak dara org :'p Boom sat g :3
Me sayang awak sangat sangat like saya sayang my keluarga :*
Yang aku tak paham kan, knpe nak kena campur bahasa inggeris ngn bahasa melayu neh knpe?
Ntahlah knpe *tutup muka*

Sebenarnyeee banyak lagi gmbar nk upload neh , tapi neh pun dh cukup bnyak kan ?
Tak tahu nak luah rindu neh mcm mane lagi dah :( Rase nak je gmbar semua neh 
satu kelas tahun depan! Meor bukan k . Btw dia tahun depan sesi ptg , syiera sesi pagi
Okay kebabiannnnnn . Hm knpe smpai mcm tu, habis tu aku nk date ngn dia mcm mne?!
Nak rehat ngn dia mcm mane! Siapa yg atur semua neh haaaaaa? *pegang parang* 
Hm dah lah syiera , nak buat mcm mane lagi kan ? Dah ketentuan nye mcm tu :( 
Awak tu pmr tahun depan , jaga nak asyik menggatal je <-- kata hati
Hm yela hati -.- Aku dengar ckp kau *hati terharu*
Okay! Nexy year aku pmr, so kenalah study hard. Boleh amek peluang neh lepak ngn kawan-2
katanye nak study , hm yg sedih nyee , tahun depan komputer pakai password .
Handphone makayah tarik, then kena tuisyen , kena belajar bile malam .
Brrr mesti berat jadual tahun depan kan? Lelel of courselahh :(
Hm nak mesej meor macam mana pulak neh ? :(
Okay malas fikir lagi dah , lagi pening aku .
K karangan bm cikgu hafiz , eh btw hari tu jmpe cikgu hafiz kat pasar malam ngn bini dia ,
bini dia lagi hamil :) Hope dpt baby comel :*
Okay dah tamat story rinduuu :3 Byebyebye loveyouuuu/missyouuu meor hafizuddin :')




Older Post | Newer Post

You're happy in front of my eyes. That is my happiness right now :')

Navigation ♥
AboutLinksEntries

Shout Here ♥

Put your CBOX here , width 200 :)

Credits ♥


Credits by : Bibi Norshareen