Gosip syiegha :')
Sad :')
Thursday, February 21, 2013 | Thursday, February 21, 2013 | 0 fellas

Hi :') What day today? How tarikh? 13/02/2013 .
Cantik bukan tarikh hari neh, ape maksud tarikh neh ? Hm hari neh genap 7 bulan dgn dia
tapi hari neh takan adde 7 bulan dgn aku, sbb kiteorg dah berpisah , meor jahat! Benci dia!
Dia tinggalkan saya sebelum 7 bulan hm :( Kalau boleh nak rasa hari yg special bg aku ,
tapi tak kesampaian pun nak rasa . Mcm tak percaya syiera dgn dia dh takda ape-2 ,
Taktahu nak buat ape lagi , selama neh syiera tahan rindu gile babi dkat dia , tapi
bile dah putus , rindu tu bertambah . Kalau rindu meor , tak thu nak buat ape nangis je
mampu .
Hari ahad , pukul 4:15 kiteorg break . Malam smlm text dia tanya nak single sgt ke?
Then dia jawap , dia jujur sememangnye dia nak single bosan couple . Then dia kata lagi
Hati dia kata tanak tinggalkan syiera sebab hati dia dah sayang sangat kat syiera :')
Tapi esuknye dia tinggalkan syiera , dia tipu *nangis* Kata-2 dia semua palsu , takda yang betol
Dulu dia kata "Saya sayang awak sangat-2 , jangan tinggalkan saya tau :')"
syiera pegang janji syiera takan tinggalkan dia , tapi sebaliknye dia yang tinggalkan
syiera , ape neh ? Ape neh meor?! Alasan awak sama mcm boy tahu tak! Knpe ?!
Meor , saya nak sangat bgtahu yang saya tak sedia lagi bile awak takda dgn saya ,
awak buat keputusan yang mengejut kan hati saya , saya rasa mcm separuh dari nyawa saya
hilang bile awak minta tu . Time tu hanphone dlm bilik ,
saya terus check hndphone, tengok ade mesej dari awak . Saya mcm orang gile ,
terlompat-lompat tgk awak mesej saya . Mesti awak panggil saya yg sweet-2 kan *berangan*
Dengan semangat saya buka , tengok-2 awak kata........ hmmm
Saya tak boleh nak terima , terlepas handphone dari tangan saya , saya terduduk ,
then saya nangis , saya terus call husna , terus bgtahu dia . Saya nangis kat dia , dia
terkejut kenapa saya nangis , kenapa awak minta break semua . Setelah tu , husna terus
mesej saya , bagi kata kata semangat dekat saya , bagi nasihat dekat saya . Sorry husna
aku bukan tanak ikut nasihat/semangat kau semua , bukan tanak ikut hmm :')
Cuma aku tak boleh nak buat ape yang kau suruh , aku tak mampu naaaa :') Aku tak kuat dgn semua
neh , aku lemah sesangat naaa kebelangkangan neh . Bile dah takda pape-2 dgn dia .
Mood aku terus berubah . Takda selera nak makan , murung , termenung , kat rumah marah
semua orang tanpa sebab , nangis jeeeeeeeeeeeeee . Awak tak kesian dekat saya ke meor?
Awak lebih suka saya macam neh kan . Terima kasih banyak-banyak sbb buat saya mcm neh :')
Saya akan selalu ingat kenangan pahit yang awak bagi neh :')
Awak nak tahu kenapa saya mcm neh ?
Aku sayang hang! tahu tak?
Dulu masa dgn boy takda pun saya beria mcm neh ,
sbb saya dgn dia until 5 month je :) Dengan awak , kite hampir nak 7 bulan .
Nd senang-2 je saya nak lupakan awak mcm tu jeee , lupakan segala pasal awak....
Sayang nd everything lah :') Kalau boleh saya nak pergi jauh dari ipoh , supaya boleh
saya lupakan awak , dekat sini banyak sangat kenangan dengan awak .
Nd kalau boleh saya mcm nak je pindah sekolah , sbb dulu kite pernah together time sch
rehat sama , balik sama , makan sama , jalan sama , saya salam awak before balik .
Now bile tahun neh , awak sesi ptg saya pagi . So dapat usha awak dari jauh je saya mampu
Tu pun dah buat saya happy bile tengok awak senyum/gelak . Tu dh boleh hilang sikit rasa
rindu dekat awak . Tapi bile dh jadi mcm neh . Saya dah tk boleh buat semua tu , dah tak
layak lagi dalam diri saya .
Then dekat rumah adek-2 saya selalu sebut nama awak , masa kite still lagi . Bile dema
sebut nama awak , saya push dema suruh sebut lagi heeeeeeeeeeeeee :)
Tapi skrg neh! Bile dema sebut je nama awak , saya jadi teringat kat awak , nd bile saya
teringat kat awak , mesti airmata neh nak turun kenapa ha? Tu tanda nye saya rindu kite
yang dulu-2 , saya nak dgn awak yang dulu meor . Mohon kasihanilah saya :')
Hmmm syiera single ke sekarang neh? Syiera bebas ke neh? Daah boleh buat ape-2 ke? Hm
Mesti dia sukakan , yelah bile still lagi , dia nak pegi mane-2 kena bgtahu syiera
Mestila kena bgtahu , kalau jadi ape-2 dekat dia , syiera taktahu pun . Kalau dia bgtahu
haaaa , okay lah :) Tapi sekarang dia nak peg mana-2 pun dah boleh skrg , dia bgtahu
family dia , syiera dah tak dia bgtahu , sbb syiera bukan sesiapa dia lagi kan ? :')
Takda lagi dia panggil saya "Sayang"
Takda lagi dia penggil saya "Comot"
Takda lagi dia panggil saya "Pendek"
Takda lagi dia panggil saya "Keghaaaa"
Takda lagi dia panggil saya "Kuwe-kuwe"
Takda lagi dia suka panggil saya PELAT R .
Takda lagi OTP selalu dengan dia , ss dengan dia .
Takda lagi usha dia selalu .
Takda lagi suruh iskandar , then tolong panggilkan dia .
Takda lagi setiap hari rabu balik smpai 6:30 semata-2 nak tunggu dia :')
Takda lagi nak bergurau-2 dgn dia dekat sekolah .
Takda lagi minta tolong kat syairah , husna , linda , farihah , syasya carikan dia :')
Takda lagi tergedik-2 minta CADBUGHHYY kat dia .
Takda lagi marah dia bile rapat dgn perempuan lain .
Takda lagi mesej selalu dengan dia .
Takda lagi kak lisha jadi kakak ipar syiera , mesti rindu nak gurau-2 dgn kak lisha :(
Takda lagi suruh rasul kirim salam rindu dekat dia .
Takda lagi nak mengaduuu dekat kawan2 sbb dia tak mesej semua .
Takda lagi tulis nama dia bile start belajar dekat meja .
Takda lagi conteng kain sekolah tulis nama dia .
Takda lagi tulis nama dia dekat kertas , then buat kapal terbang. Then terbangkan kapal terbang tu...
Takda lagi share story dgn syairah sbb awak bg ayat sweet-2 saya cair tau ! :')
Takda lagi ckp kat eykin "Rindu meorrr"
Takda lagi gosip dekat belakang time belajar pasal awak , dengan kawan-2 classmate .
Takda lagi nak bgtahu syasya yang tanak kehilangan awak meor .
Takda lagi nak marah wawan sbb dia ajak rehat sama . Tanak curang :')
Takda lagi nak marah iman sbb nak jalan berdua dgn aku . Tak buat pun :')
Takda lagi hindarkan diri dari bob . Sbb nak jaga relay kite . Skrg syiera gaduh dgn bob :')
Takda lagi perkataan "Jangan tinggalkan saya tau:')"
Takda lagi awak suruh saya makan, makan ubat,
Takda lagi awak nak amek tahu pasal saya .
Takda lagi orang yang suka pakse saya makan ubat.
Takda lagi nak mengadu dekat awak , yg saya sakit :')
Takda lagi saya nak bgtahu, kemana saya pergi .
Takda lagi bile saya lepak mekdi , awak niaga . Nd ajak awak jumpa :')
Takda lagi nak gerak awak bngun solat subuh , tapi lupaaa heeeeeeee:)
Takda lagi nak buat awak gelak sampai sakit perut . Eh?
Takda lagi nak main pantun dgn awak , akhirnye saya menang :p
Takda lagi dalam contact saya letak "Boyprengg, superman, biy, pujaan hati,Budjett, handshemm"
Takda lagi datang umah awak dgn tigha:*
Takda lagi saudara awak akim ejek saya kakyong :')
Takda lagi nak berweng-weng dgn awak .
Takda lagi salam awak dah
Takda lagi hang dengan awak .
Takda lagi nak wayang dengan awak .
Takda lagi saya tulis pasal awak setiap hari .
Takda lagi saya save gambar awak .
Takda lagi saya selalu stalk awak punye twitter , facebook . Tgk awak curang ke tak xD
Takda lagi kata "Selamat Malam" dari dia
Takda lagi dia cakap "Iloveyou" before tidur .
Hmmmmm ade banyk lagi tapi tanak tulis xd
Kalau boleh YANG TULIs TAKDA TU , NAK ADA KAN! BUKAN TAKDA:')
Ya allah rindunuye time semua tu. Rindu sangat. Boleh ke syiera nak lupakan semua neh
mampu ke, syiera tak kuat dah dengan semua. Mohon bagi semangat. Dah lah dah lah!
He say, dia TERPAKSE . Yes! Terpakse kan, aku terseksa! Hm..
Lupakan~~~~~~~~~

Jujur syiera cakap . Syiera sunyi without awak meor :')
Boleh lah ckp mcm neh. Tapi? Hm Pergi mati lah dgn semua neh :(
Semalam mcm org gila , ckp sorank-2 kenapa meor tak mesej tak ape semua . Tgk-2 kite dah
takda pape kan? Sedihh ~~ Bile kawan dah tahu semua , semua takut aku down sbb
hal yang mcm neh kan . Hmm now dah takda teman nak mesej selalu kan. Mmg banyak kwn-2
dalam contat hm ade aku kesah text dema ke tak .
Eeeeeeeeeeeeeee syiera! Stop it! Forget it! Hm..
Kalau dari dulu saya tahu awak akan bosan couple , takda saya terima awak meor . Takda
saya terlampau sayang sangat kat awak . Benda tu takan berlaku , nd saya dgn awak hanya
kawan jee :') Tapi dah awak minta , saya terima . Kite dah berminggu-2 dah berbulan-2
saya dah mula sayang kan awak , dah mula tanak kehilangn dia , dah mula takut dia curang
Semua dah mula takut . Takut sgt bile dia cair mana-2 perempuan hm!
Malam tadi pukul 11:30 langsung tak duduk diam syiera , saudara mara dtg .
Layan pun mcm biasa je , dulu mesra , gurau-2 :')
Masuk bilik , baring . Then tunggu sampai pukul 12 . Sbb ape tunggu? Hm nak tunggu 13
haribulan lah! Err. Then dah pukul 12. Tunggu dia hantar mesej , tgk dia wish ke tak
Tapi takdaaaaaaaaaaaaaaaaa:( Masa 4 bulan tu, pukul 12:02 a.m dia dah wish .
Tapi pukul 12:09 a.m dia tak cakap ape-2 lagi . Terus buat missedcall dekat dia .
Dia hntar mesej kenapa? Takut nak ckp yg kite dah genap 7 bulan , takut sangat nak ckp hm..
Dia dah wish, tpii hmmm malas ah ingat lagi :/
Then dia call tauuuuu :') Dia call dia cakap "MEOR RINDU SYIERA" Syiera tak sempat nak ckp
rindu jugak kat dia , dia dah tutup . Hm syiera terus nangis, serious katil smlm basah bak
hang :3 Saya dengar suara awak kan meor, hilang sikit rasa demam neh hmmm,..
Naak dekat pukul 2 lebih tidur semalam . Text dgn mangkuk fahmi tu! Errr, menyampah gile~
Yang bukan-2 cakap, aku tengah sedih lagi dia buat aku mrah , eeee letop kunk!!  -.-'
Hmmm then tibe-2 adek call pukul 2lebih tu, pagi plak tu :') Knpe call? Dia tanye syiera okay ke tak? Ya allah ,
ramainye caring pasal syiera lagi :') Sayang korank wehh!! Adek kata kerja bodoh je nangis
pasal laki . Syiera ckp lah , kau lain aku lain weh :')
Adek "Ah! lain tak lain lah, kalau aku jadi hang pun, aku takda nak nangis bagai"
Hmmm senang ah cakap kan gile! Elehhhh adek takut sangat bile dengar aku nangis hahahhaha
lawak benor kau neh :3 Yg pelik nye dia boleh cam suara syiera baru lepas nangis :')
Tahu nye awak hajewollll :) Thanks k call cemalam:)
Pastu husna hantar mesej , hyeeeee dah pukul 2 tak tidur lagi!
Husna pun sama , tak pernah stop nak bgi semangat balik kaat syiera . Dia tak percaya yg
syiera dah okay sekarang :') Walaupun dia kata syiera tipu , dia kata syiera tak okay
dia kenal anak halim macam mana . Weh kau dah mcm pakwe aku tau, caring gileeeeeeeee:*
dia suruh syiera lupakan meor, dia kata meor kenangan lama :') Tak kenangan baru ah! xD
Umi cakap , jarang nak tengok syiera senyum selalu . Asyik masam je muka neh , orang kata
kalau selalu marah nanti cepat tua tau . Ahhhhh! nanak tua , nk mudaaa~~ Baru comel :3
Kak lisha kata sapa pun jadi adik ipar dia lepas neh , dia tak suka nd takan restu! Wowww:)
Jangan mcm tu kak lisha, nak jugak syiera jadi awek meor kan. Akak :') Kiteorg takda
jodoh nak buat mcm mana lagi. Biarlah dia cari pengganti syiera. Hope lebih baik dari
syiera, lebih setia dari syiera . Ape-2 pun meor adek akak:)
Thanks sebab dah rapat sangat dengan syiera hmm..
amik tahu pasal syiera dgn meor selama neh , before this tak pernah lagi kak lisha
rapat dgn mane-2 awek meor kan ? Hmmm, syiera hargai sangat:) Serious dah anggap kak lisha
mcm kakak syiera sendiri . Ceh dulu before couple dgn meor, kak lisha hanya kakak angkat
je :p Bile dah couple hakhak terus jadi kakak ipar . Hahahahha :')
Sayang kak lisha hazgheenaaaaa wife faghiqq neh :*
Banyak kan kenangan dengan meor, kak lisha, bob, hmm mesti rindu dorank lepas neh
Mesti rindu nak datang umah meor lagi lepas neh.
Hm shahirah. Sudah okay. jangan berharap sangat okay. Lupakan dia kalau boleh.
Anggap dia kawan je dgn dia sekarang, bukan musuh okay :')
Hm biy? Terima kasih tau, ape yang awak dah buat untuk saya, terima kasih happykan
saya 6 bulan neh . Serious happy dengan awak :) Nanti kalau dah ade pengganti share-2 ah
sapa penggaanti nye jgn kedekut pulak nak story. Tumbuk kunk! Hm kalau boleh saya nak
awak ade saya je, bukan orang lain . K berangan :') Hahahahahaha :/
Jangan risau kan saya . Saya okay . Takpe awak takda dengan saya . Saya masih ade keluarga
nd kawan-kawan yang boleh bimbing saya ke jalan yang benar . Cehhhh kelam gile -.-
Walaupun rasa mcm tak biasa sangat-2 bile awak takda dengan saya, hm takpe saya akan biasakan :')
Saya akan cuba lupakan segala pasal awak. Nd kite kawan je k lepas neh:')
Saya akan cuba takan jealous dengan awak lagi , saya akan cuba sorokkan rasa jealous neh
awak dekat twitter ke facebook ke kat sekolah ke. Saya akan cuba tak jealous nd sakit hati
Kalau syiera kuat . Syiera boleh buat . Jangan lupa syiera tau meor. Lupa! Tanak kawan!
Heeeee gedik gile >< Gedik dengan.... hmm nothingla ~
Syiera akan cuba tak nangis lagi dah , takan murung lagi dah , kuat nangis je aku neh!
Err dah mcm budak kecik! Tapi dah form 3! Syiera ! syiera! Tngan lenguh lah,
weh karangan ah! Alaaa tahun neh cikgu hapisss tak ajar aku, hm kalau tidak boleh masuk
kan karangan dalam paper pmr nanti >< Biar cikgu feelings sikit baca puihhh
Entah-2 nanti masuk paper hahhahahahhahahhaha betol perasan aku neh .
Tengok me dah gelak . Maknyenye syiera dah okay :')
Bukan sekolah nanti nak peluk semua kawan yg syiera sayang! :)
Bagi dema sesak nafas . Nd tanak tunjuk kesedihan syiera kat dema lagi. Nati dema ceramah
bagi nasihat semua , bosan ah dengar . Bagilah story best-2 sikit heeeeeee:)
Dekat sekolah saya ade sebuah keluarga yang besar iaitu cikgu dan kawan-kawan :)
Kat rumah saya ade keluarga lagi besar besar besar heeee family sayaa:*
Now nak belajar! Syiera ckp kat fahmi yang tanak couple dah, nak belajar je
Dia boleh pulak ckp syiera kelam kabowt. Babunnnyeeeeeeeeeeeeeeeee hangggg -.-
Err tahulah dia dah ade awek kan, tapi dah putus hahahhahah kesian nye . Patah seribu
plus juta nye asrul fahmi :3 Ade aku kesah haa?
K dah habissssssssssssssss:* Baca tau, jangan tak baca. Lepas neh takda lagi MEOR jadi
stalker syiera lagi dah :/
K ah byebye.
rindu meor :') Rindu sangat.. Sayang saya dekat awak takan pernah hilang meor.
love you. Hmm bye. Jagadiri :')
Kalau orang lain boleh buat. Aku pun boleh buat.
Hati neh tak terbuka untuk sesiapa lagi.
Tahun neh pmr, nak fokus kat tu je. Takda fokus kat hal yg bodoh-2 je.
Percayakan saya. Saya boleh buat! I can do it. Buat ape? Hahahahaha ntah
Tak perlu tahu. Bye.
The End.

Older Post | Newer Post

You're happy in front of my eyes. That is my happiness right now :')

Navigation ♥
AboutLinksEntries

Shout Here ♥

Put your CBOX here , width 200 :)

Credits ♥


Credits by : Bibi Norshareen