Gosip syiegha :')
Read this :')
Tuesday, May 14, 2013 | Tuesday, May 14, 2013 | 0 fellas

Hyeeeeeeeeee stalker :* *waving*
Lama kan kita tak update blog , dah lama tak dengar my story right heeee perasan jap ><
Now minggu exam, minggu neh last exam then merdeka. Eh eh pmr belum lagi so belum merdeka hm , takut doh pmr *main jari* Act tak sabar nak jawap paper maths. Sbb me minat sangat sangat subjek maths , kire-2 . Nd rasa- my ambition want to be . Contrekter :) Taktahu knpe minat sgt kat maths. Ahhhhh iloveyou maths! Hahahahah, tapi ade la soalan yg tak boleh jawap ade yg boleh. Maths tadi, alhamdulilah boleh jawap. Yg tak dapat jawap tanya syairah jiran sebelah kiri, nak tnye mowk . Hmmm dia pun tanya aku! Tanya zaini , dia pun pandai maths jugak mcm aku lalalalla~ Pakai calculator kan, masing-2 ade bermesej jap, bereply jap hahahha lawak doh. Sharing is caring :D Hahaha tapi sikit je aku tanya, yang lain aku buat semua . Hope lulus. Satu paper je dah tahu berapa result. Geo kite lulusssssssssssssss :) Alaaa itu pun cukup-2 makan je. Janji lulus kan? Hm esuk paper sejarah. Subjek neh paling lemah :( Hm form1, form2, masuk, baik tayah jadi form 3 je -.- Form dah salin nota, form 2 pun sudah. Borrow buku sepet. Heee thanks sepottt :* Dia kata knpe tak panggil cipot je Cipot macam siput ah sepet hahhaha. Whateverla. Jumaat neh seni, Haaa boleh lukis-2 . Kite suka lukis-2 neh hewhewhew
Post yang lepas-2 tu rasa-2 nak buang tak? Em dah lebih 70 post dah , takan nak delete je mcm tu kan :/ Takpe ah save jela Entah la. Kebelakangan neh tak lalu gile nak makan or ape2. Kalau makan pun terpakse tu umi suruh , kalau umi tak suruh tak makan ah :/ Entah, taktahu kenapa tak lalu nak makan, lantak la ade ayam goreng ke, ade burger ke, tetap tak lalu weh :'/
Mekdi? Itu aku laluuuuuuuuuu :) Dah lama tak makan makanan kegemaran kite :( Umi habis exam belanja syiera mekdi k k :(
Hmmm. Now. Kenal tak bob? Alaa kenal ke tak *tunjuk penumbuk*
Dia kan kan, err dia crush kite , kawan kite , abang kite , nd dia jugak kite punyaaaaaaaa jeng jeng *muka comel* Kite punya teman lelaki ah , cowok-2 hikhik . Dah sebulan lebih dgn dia , so far lama kan ? Me pun tak percaya dah sebulan kan? Oh tak percaya gilosssssss! Ha ha ha ha . But i want to say, even he always ignore me, me always pantient with her . Know why? Because iloveher very much. I dont want lose you bob, like me lose meor. Dont want dont want hmm . Ramai orang suruh syiera sabar dgn ape yg datang neh, nak tahu? Syiera seorang yang sangat penyabar :')
Penyabar angat angat, tapi tayah ah sampai nak buat aku hilang sabar k! Kau meletop nanti.
Bila dah terlampau tahan sabar kan, mula la baran neh datang. Sorry, me panas baran, kemarahan me tak reti nak kontrol :( I dont know why me like this. I dont know! Hm..
Zul Zizan? Hahahhaha gedik gile. Hm Even anda selalu abaikan saya, saya sentiasa tunggu anda sampai anda mesej saya or ape-2 Tak kira la saya sakit ke, demam ke, me tetap tunggu awak :')
Tapi saya nak awak tahu. Saya nak awak dengan saya bile saya sakit. Saya nak awak dengan saya bile saya ketakutan. Saya nak awak ade dengan saya , bile saya perlukan . Okay ? :') Hmm
Please. Dont be alone again. I dont like okay. Me tak suke tunggu-2 k.
Kalau awak nak tahu. 111 Kali saya cakap "Imissyou :/" Dekat twitter. Bile you takda dgn i. Tak percaya. You peg scroll my tweet sampai ke bawah. Mesti you jumpa. Ade movie keluar kan "99Kali Rindu" Kan? Tapi i , 111 banyak kan? You tak pernah tahu pun. Nd tak pernah nak check ape i tweet pasal you. Tapi takpe, i tak kesah you.
Tapi kan, belum pernah lagi i larang you, kemana you nak pergi kan? Texting pun i tak larang lagi dgn sapa you nak text . Maybe, kawan or sapa-2 kan? :') Kalau boleh kan. Kredit you tu hanya untuk i je. Tapi tak mungkin ah kan,
mesti ade org lain you nak text, maybe benda penting. Hm k :') Sorry bob. I jujur okay. Mmg you tak text i seminggu lepas. Cousin you ade text i. Tapi tak lebih mcm i text dgn you. Jangan salah faham k. I sayang you! Tak mungkin i nak dgn dia lg Meor masa lampau i, now dia kawan saya sampai bile-2  :') You tak kesah kan? Hmm,
Biy. You nak tahu tak. I now gaduh dgn husna, entah la nak kata gaduh ke tak. Dia dah lama tak tegur kite tau, lama sngt Last dia tegur masa dia kata congrates bile dapat tahu kite couple then salam tgn kite then blaa mcm tu. Sejak tu, tak tegur or ape .
Husna. Kalau aku ade buat salah kat hang , aku minta maaf k? Kau dah janji dgn aku. Yg kau selalu ade untuk aku kan *nangis* Kau tipu. Kau takda bila aku perlukan. Bile aku lemah, kau takda dgn aku. Kau takda weh! Kau Takdaaaa! *nangis* Tapi kau takda dgn aku bile aku perlukan kau weh. Takda takda! Bnyak cerita, aku nak cerita kat hang :') Tapi mcm mana.... Kau pun mcm nak tanak je layan aku, jalan sebelah aku pun, mcm tak kenal je. Terasa sgt aku weh. Satu aku cakap. Before this kau susah, ade problem dgn family kau hari tu, kena halau dgn your father sapa tolong? Syiera kan? Kan?  aku jenis tak kesah orang nye. Kau kenal aku mcm mana kan? :') Aku tk ungkit pun benda yg lepas. Tapi hargai ah ape aku dh
buat kat kau dulu. Tolong weh, hidup aku takan okaay bile ade kawan yg tak bertegur ape. Gaduh or ape la.
Aku nak hang tahu, even kau berjauhan dgn aku sekarang. Tapi kau dekat di hati aku weh :')
Aku rindu nak dengar kau panggil aku pendek :')
Aku rindu nak kau datang rumah aku then lepak gv .
Aku rindu nak carry kau naik fixie berdua.
Aku rindu nak share masalah aku dgn kau.
Aku rindu nak gosip dgn kau.
Aku rindu nak peg rehat, balik sama dgn kau.
Aku rindu nak tgk kau kena marah dgn umi aku sbb , selalu dtg rumah. Act umi main-2 je :')
Banyk lagi weh. Tapi.... Kalau aku tulis lagi , macam kau baca je kan :') Hmmm
Kalau boleh naaa, aku nak sangat peluk kau. Aku nak cakap yang aku rindu hang gile babi doh :'( Nak sgt peluk kau biar kau hembus nafas hahahaha. Nd nak sgt dengar kau gelak. Gelak tawa dgn aku. Semuanyelaaa :(
Boleh sesapa bagitahu Nurul Amira Husna yang Shahirah Al-wani rindukan dia tak. Nd rasa nak peluk je dia hmm :'/ Kalau aku nangis, kau selalu marah aku , buang masa je nangis. Now aku nangis pasal kau weh. Kau taktahu. Kau taktahu. Kau takda dgn aku weh. Takda! Aku rindu hang weh. Kalau esuk aku dah takda....... Aku tak sempat nak peluk kau :(
Tak sempat nak minta maaf. Ya allah, Kuatkan syieraa :')
Habis lappy basah dgn air mata aku neh :( Boleh sapa-2 tolong lapkan air mata kite tak hm.
Ahhhhhhhhhhhhh! Stop nangis syiera! Hm. Itu je ah nak ckp.
I sayang you zulfadhli bin zahri until my last breath :')
The End.

Older Post | Newer Post

You're happy in front of my eyes. That is my happiness right now :')

Navigation ♥
AboutLinksEntries

Shout Here ♥

Put your CBOX here , width 200 :)

Credits ♥


Credits by : Bibi Norshareen